Visittkort

Visittkort
NYHET: Trykk på bildet, kom til min fotSIDE på FaceBook

Hvis du er fotograf

xxxx



Og klokka er:

BRYLLUP

Fotografier som vises i dette området er den eksklusive eiendommen til MTSS, innehaver av denne bloggen, og er beskyttet i henhold til internasjonale lover om opphavsrett. Fotografiene kan ikke å lastes ned, reproduseres, kopieres, lagres, manipuleres, brukes eller endres på noen måte, alene eller med annet materiale, eller ved hjelp av datamaskin eller andre elektroniske midler, uten uten tillatelse fra MTSS. Bruk av MTSS's bilder som grunnlag for et annet fotografisk konsept eller illustrasjon er et brudd på opphavsretten. Ved å gå inn dette nettstedet godtar du å være bundet av vilkårene i denne avtalen. Ingen av bildene er innenfor den offentlige sfæren. Copyright-reglene kan du finne til høyre i bloggen - Vennligst ta kontakt dersom noe skulle være av interesse. Det er bare hyggelig, det, og vil bli tatt som et kompliment. Skal bilder brukes ikke-kommersielt: 1 jeg vil vite om det 2 mitt navn/e-postadr. skal stå under bildet 3 ...samt link til min nettside.

torsdag 9. september 2010

Kraftledning



Bildet er originalt NEF-fil - Nikon sin RAW-fil.
Bildet er kun redigert i Picasa gratisprogram. Gjort om til sv/hv (b&w), for så å legge på blått.

På kveldstur i går, det var moro. Hadde med lysmåler, og fikk til lyset, synes jeg..... Spørs vel hvem som ser, kanskje. Neste gang må jeg ha med meg stativ, helt klart, med lukkertider rundt 20- og 30-dels sekund, så ble det selvfølgelig mye uskarp. Fikk vel knipset 175 bilder. 20-30 stk ble faktisk ikke uskarpe.

Hadde også med meg katten, Ariel, og hun gjorde kvelden enda mer morsom, i tillegg til moroa med kameraet, da hun hoppet og løp overalt, inn i skogen, opp i trærne, og satte tydelig pris på mitt selskap i kveldinga. Når vi kom hjem, ja så måtte hun selvfølgelig fange mus før hun kom inn og slo seg til ro.
.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Forskjellige blogger

Random pics

tilfeldig utvalgte artikler fra bloggen: